SAMMIE


Nu är vi inne i Markaryds studentvecka och i morgon är det dags för bal och den enda dag på året som jag bokar in flera porträttfotograferingar på rad. Jag ser väldigt mycket fram emot det, samtidigt som det blir en vecka med väldigt mycket efterarbete på en gång. Högsäsong var det ju. Och jag trivs så bra med det! Med bra planering så är det bara fullt upp -inte stressigt. Många har valt att lägga studentfotograferingen en annan dag än den man går ut, just för att det är så mycket annat att tänka på den dagen. Klokt tycker jag och väldigt tacksamt för mig som får allt mera utspritt dessa veckor. Sammie var här i förra veckan och har nu tagit sin student. Så jag önskar honom ett stort grattis och visar upp några av de snygga bilder vi fick till på honom!





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0