ego-bilder


Senaste dagarna har jag haft svårt för att skilja på fritid och jobbetid. Det kan ju lätt bli så när man jobbar som jag, hemifrån och med full frihet att styra jobbetiderna. Vissa dagar blir det mer fritid än beräknat, och andra dagar jobbar man mer på fritiden än vad man kanske borde. Jag har köpt nya blixtar och det går inte hålla fingrarna borta! Jag har dem inne i studion, men kan även ta med mig blixtarna ut. Det ska bli så kul att få testa detta utomhus framöver och ni ska så klart få se resultaten! Idag har jag haft studiofotografering med mig själv. I brist på annat så får man ju ställa upp! Så jag har sprungit här fram och tillbaka mellan pose och självutlösare.

Om du är sugen på en stund i studion så är det bara att höra av sig! [email protected] eller 070-529 62 27.
Jag har även presentkort, perfekta presenten för någon som vill ego-fotas, precis som jag :-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0