ALINE OCH SALLY

 
För ett par veckor sedan var jag hemma hos denna goa familj i Ljungby. Jag gillar ju när det blir mycket liv i bilderna och när det ser ut som att man bara råkade ha med kameran när de var i full gång med att leka. När jag fotar hemma hos barn tycker jag att just det kommer fram ännu lite mer. Jag kommer till deras trygga miljö och det krävs inte så mycket lirkande för att få dem att känna sig bekväma och avslappnade -precis det jag vill att bilderna ska utstråla.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Louise

Jättehärliga bilder Magdalena! Vi återkommer snart med beställningar på förstoringar!

Svar: Vad roligt att höra att ni är nöjda med bilderna! Vi hörs! :-)
mb photo

2012-09-23 @ 13:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0