STÅENDE OVATIONER


Komikerna Göran Ebenhart och Martin Svensson var ju här tidigare i veckan. Jag har nu gått igenom alla bilder och valt ut mina favoriter. Jag kom på mig själv med att sitta och bläddra med ett stort leende. Det var en härlig fotogarfering och visst är de underhållare, hoppas ni också blir lite smittade av glädjen i bilderna!

De hade tagit med sig vita skyltar för att i efterhand kunna skriva olika saker på dem i datorn. Dessa skyltar ingår i deras show och jag tog mig friheten att rita ner lite eget plåtter. Affischen satte jag ihop med en av bilderna vi tog i studion och en bild som de själva valt ut, på publiken som ger stående ovationer!





























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0