Syskonkärlek!

Nu var det ett tag sen dessa härliga killar var i studion, men jag jobbar på att få upp allt jag pysslat med senaste tiden. Idag har jag en bildbehandlingsdag. Det är en dag när jag inte har någon fotografering inplanerad utan kan jobba helt i lugn och ro med det som behövs. Jag gillar när måndagar blir sådana dagar. Jag kan sova en timme längre på morgonen, styra över jobbedagen helt, sitta i lugn och ro och lyssna på musik medans jag pillar med bilder och annat. Ofta drar jag även igång lite brödbak -med ett perfekt recept för mig som sitter mycket still vid datorn. Brödet får mig att gå upp och röra på mig (för att vända degen under jäsningen) lite då och då. Så jag kan vara huslig under tiden jag jobbar och på köpet få gott bröd till kvällsmaten =) Här kommer i alla fall Lukas och Noah!






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0